Nuffnang Ads

Thursday 30 October 2014

Reunion E-16..



1999 - 2014

Setelah agak lama merancang, akhirnya semua sepakat untuk membuat reunion pada 15 Ogos 2014 walaupun kekurangan seorang ahli iaitu Fiza@Pitchoe. Menurut perancangan memang mahu semua ahli menyertai reunion ni memandangkan ahli kelab yang paling jauh menetap di kota London juga ada bersama. Namun last minute Fiza tak dapat balik ke Malaysia kerana tugas di pesisir pantai somewhere in Indonesia. Finally semua akur untuk meneruskan reunion tanpa Fiza. InsyaAllah mungkin lain kali.


Reunion kali ni bertempat di rumah Dell selepas waktu kerja hari Jumaat. Menu adalah potluck. Jadi masing-masing membawa juadah yang enak-enak antaranya sate, lasagna, cheese kek, dunkin donut, domino pizza dan cheese tart. Siap ber'tapau' masing-masing.


4/6 dari kami iaitu Teacher Syiqin, Wana, Arida dan aku bersetuju  untuk carpool dari Butik Tateh kepunyaan bussinesswoman, Wana. Sempat juga kami berbual di sepanjang perjalanan. Tambah-tambah lagi perjalanan dari Bangi ke Petaling Jaya pada petang hari jumaat pasti memakan masa akibat kesesakan lalulintas. Kami sampai di rumah Dell dalam jam 7 malam. Diikuti Nadioren dari Damansara tidak lama kemudian.


Alhamdulillah sempat juga kami menikmati makan malam sambil berbual panjang. Memang perbualan yang happening dengan senda gurau dan gelak ketawa. Bercerita pasal kisah zaman sekolah memang menyeronokkan. yang pahit pun dah jadi manis-manis semuanya. Padahal setiap hari berhubung menerusi whatsapp tapi cerita tak pernah habis. Waktu dirasakan sangat singkat akhirnya jam 10.30 malam sudah tiba masanya masing-masing meminta diri kerana hari sudah agak lewat walaupun hakikatnya mak-mak dan bini orang memang kena balik awal.







Until our next reunion..entah macamana rupa masing-masing. Miss u sweet ladies..

No comments:

Post a Comment